Zielony marketing
Zielony marketing, z ang. green marketing jest jednym z trendów nowoczesnego marketingu.

Miej świadomość

Komunikuj

Działaj
świadomość

Miej świadomość!
Zielony marketing wpisuje się w ideę zrównoważonego rozwoju – koncepcji, która umożliwia zaspokojenie obecnych potrzeb społeczeństwa, nie zagrażając możliwości zaspokojenia potrzeb również przyszłych pokoleń. Jej realizacja powinna przebiegać we wszystkich obszarach gospodarki.
Zgodnie z tą koncepcją źródła sukcesu leżą nie tylko w osiąganych zyskach, ale także w długofalowym, zrównoważonym rozwoju. W wyniku rosnącej popularności tej koncepcji biznes staje przed koniecznością zmian strategii działania, w tym strategii marketingowego oddziaływania na rynek.
KOMUNIKACJA

Komunikuj
Koncepcja zielonego marketingu – marketingu zrównoważonego jest ściśle związana z koncepcją zrównoważonego rozwoju. Zielony marketing polega na propagowaniu postaw ekologicznych w działalności firmy, promowaniu marki lub produktów.
To w praktyce:
- innowacyjna strategia Twojej firmy,
- świadome działanie,
- połączenie pracy z koncepcją zrównoważonego rozwoju,
- nowe spojrzenie na kreowanie, dostarczanie i komunikowanie wartości dla klientów oraz społeczeństwa.
DZIAŁANIE

Działaj
Zielony marketing nie powinien pozostawać jedynie deklaracją. Świadomość ekologiczna klientów rozwija się, a wraz z nią rosną oczekiwania wobec autentyczności działań biznesu w zakresie ekologii, poszanowania środowiska naturalnego i powstrzymania zjawisk szkodliwych dla klimatu.